אדריכלים בצפון הארץ שלא מתפשרים על איכות

שירות של אדריכל הוא שירות ייחודי ומדובר באיש או אשת מקצוע שיש להם סמכויות שאין לאף איש מקצוע אחר. הם אלה שיובילו פרויקט מורכב של בנייה או שיפוץ בתים ודירות והם אלה שבסמכותם לפנות אל הרשות המקומית, אל המהנדס העירוני ולעמוד מולם בקשר לגבי כל מיני נושאים שקשורים בעבודות השיפוץ. מי שמחפש משרד אדריכלים בצפון ימצא כזה במגוון רחב של מקומות כך שיהיה לו קל ונוח להגיע לפגישות כדי לשוחח, לקבוע את אופן הפעולה המשותף וכמובן ללכת ביחד לחנויות כדי לקנות דברים חדשים לבית. אם בעבר היה זה שירות שלא היה הרבה ממנו באזור צפון הארץ – הרי שכיום המצב שונה בצורה משמעותית.

מי צריך שירות של משרד אדריכלים בצפון?

יש לא מעט שירותים שמשרד אדריכלים בצפון יכול להציע לתושבים המקומיים. כמובן השירות המרכזי של אדריכלים – ליווי מ- א' ועד ת' של שיפוץ או בניית בית מחדש, כולל בחינה מעמיקה של השרטוטים, עמידה בקשר מול גורמים מקצועיים נוספים, ביצוע סימולציות והדמיות ממוחשבות באשר למראה של התוצאה הסופית תוך כדי שיתוף פעולה מלא עם הלקוח, הרצונות שלו והמטרות שלו מהשיפוץ וכמובן פנייה מסודרת אל מחלקת ההנדסה של הרשות המקומית, מה שהלקוח כלל יכול לעשות בצורה עצמאית. אדריכלים גם יכולים להציע פעולות פשוטות לביצוע עבור הלקוחות שלהם, כמו גם ליווי תהליכי עיצוב פנים.

החשיבות של בחירת אדריכל קרוב למקום המגורים

כאשר מחפשים משרד אדריכלים בצפון חשוב מאד לקבוע פגישות ולהגיע כדי להכיר, להתרשם מדרך העבודה, לראות דוגמאות לפרויקטים שהסתיימו וכמובן לשוחח ולשמוע מהאדריכל את האני מאמין שלו. לאחר שיסכמו לעבוד ביחד המפגשים ביניהם יהיו פחות תכופים אך בכל מקרה יהיה זה נוח מאד שהמשרד של האדריכל יהיה קרוב ואפשר יהיה להגיע לפגישות מדי פעם, להתעדכן בהתקדמות הפרויקט ולקבל תמונת מצב באשר לפעולות הבאות שצריך לבצע בקרוב.

מחפשים משרד אדריכלים בצפון? חני אברהמוף היא הכתובת שלכם! עם ניסיון מקצועי רב, לרבות לימוד והרצאות במכללות מובילות בארץ בנושאי אדריכלות ועיצוב פנים.

להשארת פרטים לתוכנית ליווי מקצועי

אדריכלים בצפון הארץ שלא מתפשרים על איכות
  • עינב ושרון דידי פקיעין החדשה

    וזה המטבח שלייי, תודה על הליווי והתכנון המושלם עד הפרט האחרון, וכמובן על תכנון כל הבית.

  • עטרה וערן סבן קיבוץ גשר הזיו

    במשך שנתיים רק תכננו שהכל ייצא מושלם ולפי מה שרצינו, היום עוד שנייה לפני הכניסה לבית אני שמחה שהבית שלי יצא כמו שרציתי ללא פשרות, חן, אדריכלית ומעצבת מקסימה ונעימה מקשיבה ותורמת את הידע שלה למבנה.

  • הדר ונועם סוחריאנו כפר הורדים

    ברצוני להוקיר תודה לחן האדריכלית המקסימה אשר ליוותה אותנו כשנה וחצי בכל תהליך הבנייה. חן מלאת מוטיבציה, אנרגטית, אדיבה ומקצועית ביותר. בעלת ידע נרחב בתחום ורצון תמידי לרכוש ידע נוסף. הפכה את התהליך המייגע לחוויה נהדרת והתוצאה הסופית היא הכי טובה שיכולנו לבקש, בית חלומותינו.

  • מיה בן שושן קלינקה בנהריה

    נהנית ונהנים מאוד מהעיצוב הרגוע, הנעים והמותאם כל כך לצרכים... כיף להיזכר בדרך שנעשתה!

  • שילון ולירון רחום מושב עמקה

    היי חן, ברצוני לומר לך המון המון תודה על כל התהליך בניית הבית שלנו! על זה שתמכת בנו לאורך כל הדרך, על עמידות בזמנים, הסובלנות והיחס האישי והמקצועי וזה לא מובן מאליו!

  • קרן ושי לוי נהריה

    חן איזה מרגש כאילו רק אתמול התחלנו את השיפוץ! תודה על חוויה שלא נגמרת. לימדת אותי המון על חללים ועיצוב היה תענוג לעבוד איתך ועדיין לא סיימנו כי אין סוף לבית!!!! את מעצבת מעולה ואמליץ בחום עליך תמיד!!! תודה רבה על דרך שהתחילה לפני שנה וכנראה שלא תסתיים בקרוב…. אוהבת אותך!

דילוג לתוכן