עיצוב פנים בתים פרטיים בסגנון מודרני

עיצוב פנים בתים פרטיים – חלום שהופך למציאות

משרד אדריכלות החן נוסד בשנת 2010 על ידי המתכננת והמעצבת, חני אברהמוף, לאחר שצברה ניסיון נרחב בתכנון ועיצוב אדריכלי בכלל ובדגש על בתים למגורים צמודי קרקע.

באופן טבעי ובהמשך לניסיון המעשי שרכשה, נע המנעד האדריכלי-עיצובי של המשרד בין תכנון מרחבי מגורים ומרחבים משרדיים לתכנון ועיצוב של פרויקטים יוקרתיים (בתחומים: דיור, ותיירות וכן עיצוב חללים) .

חני מתמחה בעיקר בתחום של עיצוב בתים פרטיים ויודעת לתת מענה עבור כל לקוח ומתאימה את עצמה לסטייל האישי ע”פ הצרכים והרצונות שלו.

אילו סוגים של עיצוב בתים פרטיים חן מבצעת?  

עיצוב בתים פרטיים בסטייל מודרני

עיצוב בסטייל כפרי

עיצוב בסטייל פרובנס מיושן

עיצוב בסטייל איטלקי

כל סגנון עיצוב אירופאי מוכר אחר.

מעוניינים לקבוע פגישת היכרות? התקשרו אלינו כבר עכשיו או השאירו את הפרטים שלכם ואנחנו נחזור אליכם בהקדם.

עיצוב פנים בתים פרטיים במגוון סגנונות

בית פרטי עם גינה הינו חלומם של רבים בישראל. אולם בכדי להגשים את החלום במלואו ולזכות בבית יפה, נוח ומפנק יש צורך לעצבו כראוי בעזרת מעצבת פנים המתמחה בנושא, שיודעת לעצב בתים פרטיים במגוון סגנונות עיצוב, בין אם בסגנון כפרי, מודרני, קלאסי או אחר.

עיצוב פנים בית פרטי בסגנון פרובנס

סגנון פרובנס מתייחס לחבל ארץ כפרי בדרום צרפת, עם עיצוב אלגנטי, חמים, פשוט ובייתי השם דגש על הפרטים הקטנים. בעיצוב בתים פרטיים בסגנון פרובנס עושים שימוש בחומרים טבעיים שונים שעובדו באופן מוקפד ומעודן כדוגמת אבן טבעית, לבנים, ברזל ועץ טבעי. כמו כן בסגנון עיצוב זה שולטים גוונים בהירים של שמנת, לבן, חום ואפור בהיר, בדגש על מרחב כמה שיותר בהיר ומואר. בנוסף, שימת הלב לפרטים ניכרת באלמנטים רבים ושונים בבית, למשל באריחים מעוטרים, גופי תאורה משולבים בעבודות פיתוח בברזל וזכוכית ויטראז', מדפים עם פיתוחים בקצותיהם, פינות אוכל מעודנות, סלון בסגנון וינטאג', מעקה מדרגות מושקע עם פיתוחי עץ או ברזל ועוד.

משרד מומלץ לעיצוב פנים בתים פרטיים

דוגמא טובה למשרד אדריכלות ועיצוב פנים שמתמחה בעיצוב פנים לבתים פרטיים, הינו משרד אדריכלות חן בניהולה של המעצבת חני אברהמוף. המשרד שפועל כבר מעל לעשור מתמחה בעיצוב בתים פרטיים צמודי קרקע, לרבות עיצוב פנים של בתי יוקרה. המשרד מספק לכל לקוח שירות אישי לכל אורך הליך העיצוב, המותאם במלואו לרצונות וצרכי הלקוח ולסגנון עיצוב מועדף, בין אם מדובר בסגנון עיצוב פנים מודרני, כפרי, בסגנון פרובנס, בסטייל איטלקי, סגנון קלאסי ועוד. כך למשל, המשרד אחראי על עיצוב פנים של הבתים הבאים:

  • וילה במצובה – עיצוב פנים לווילה משפחתית המספקת מענה לכל צרכי המשפחה לרבות חדר הורים מרווח ומפנק עם מקלחת מעוצבת, חדר משפחה נוח ונעים העושה שימוש רב במדפים, חדר בנות מעוצב, סלון עם תאורה מובנית בגבס, מטבח עם אי מרהיב ועוד.
  • קוטג' בנהרייה –  קוטג' משפחתי עם חלל מרכזי מרווח גדול, משטח חדיש ומאובזר, חדרי ילדים מעוצבים,יחידת הורים מפנקת ועוד.

עיצוב פנים בתים בסגנון מודרני

ריבוי הסגנונות של תכנון בתים היום מאפשר עיצוב לכל טעם ברוח הזמן. עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני אינו חייב להיות קר ומנוכר או הייטקיסטי מדי, למרות שזהו המיתוס המקובל. חן אברהמוף, ממשרד "אדריכלות החן", היא מעצבת מנוסה ששמחה להוכיח כמה סגנון כזה יכול להתאים לכל אחד. זאת ועוד, מבלי לוותר על המאפיינים האישיים שכל אחד אוהב להכניס לבית שלו. הסגנון הזה מקבל באהבה כל פריט, בתנאי שהוא מעצב שפה אחידה ויוצר הרמוניה ברחבי הבית.

עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני מתאים לכולם

  • משמעותו של סגנון מודרני הוא לקחת מה שאוהבים ולהתאים אותם לרוח הזמן, שמתירה שימוש גם בצירופים לא מקובלים – ובלבד שהם ייצרו הרמוניה ואווירה נעימה. סגנון זה מאפשר שימוש בחומרים שונים מאשר אלו המסורתיים – כמו עץ ואבן, ואפשר להוסיף מתכות וזכוכית בכל אלמנט שנראה לכם.
  • הסגנון המודרני מתבטא גם בכך שמותר לשחק עם החוקים ולהתאים אותם לכם, מבלי שזה ייראה לא מקובל. זהו בדיוק המסר – היום מותר לכם לעצב כמו שאתם אוהבים באמת ולאו דווקא לפי המסורת שלא נראית לכם.
  • עיצוב מודרני יכול להתאים לכל אחד דווקא משום שהוא שואב השראה מכך שמותר כמעט הכול. אפשר להשתמש בפלסטיק ובפולימרים ובחומרים סינתטיים ולשלב אותם עם עץ, מתכת ואבן. מה שחשוב הוא קווי המתווה שייראו אחידים בכל חדר, כמו גם שימוש באותם אלמנטים. זאת, כדי שיראו שמישהו באמת חשב על המכלול וחיבר בין החדרים.
  • בעיצוב מודרני אפשר להשתמש בכל מסגרת תקציב ולמצוא פתרונות יצירתיים בקלות. זאת, כשיש מעצבת שיש לה ניסיון בעיצוב בתים שונים.

עיצוב פנים בסגנון מודרני למראה עכשווי

בית עכשווי הוא בית שמחבר את כל הנקודות בחייכם ונותן לכם רשות להיות מי שאתם. בשל כך, עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני הוא הפתרון המומלץ, משום שבאמצעותו תדעו לשלב את האופי שלכם. חן אברהמוף, ממשרד "אדריכלות החן", מנוסה בעיצוב בתים בסגנון זה, כאשר היא שואבת השראה ממקורות שונים ולשביעות רצונכם.

עיצוב פנים מודרני יוקרתי

ככל שנבנים יותר רבי קומות ופרויקטים יוקרתיים למגורים כך אנחנו נתקלים בביקוש הולך וגובר למעצבים שמתמחים בסגנון חיים זה. עיצוב פנים מודרני יוקרתי נדרש כעת מאוד במדינה שבה רוב הבניינים הופכים להיות ייצוגיים הרבה יותר. בהתאם, חן אברהמוף, ממשרד "אדריכלות החן",  מתאימה את העבודות שלה לביקוש זה. איכות חיים גבוהה קשורה קשר הדוק לאיכות העיצוב; עיצוב שלוקח בחשבון את הצרכים של אנשים שזקוקים לבית ייצוגי שכזה.

במה מתאפיין עיצוב פנים מודרני יוקרתי?

  • החומרים שבהם משתמשים בעיצוב יוקרתי לא יכולים להיות זולים, פשוטו כמשמעו. אין כאן אפשרות לשחק עם חומרים זולים שנראים טוב משום שהאיכות האמתית שלהם תתגלה במוקדם או במאוחר. עם זאת, לא חייבים תמיד להקנות מראה יוקרתי בעזרת חומרים יקרים בלבד, אלא באמצעות שימוש באלמנטים מסוימים כדי ליצור מראה מודרני שאינו מגובב מדי. לפעמים נחוצים רק כמה פריטים ייחודיים כדי לתת את המראה הדרוש מבלי להגזים.
  • מראה מודרני מתקבל גם על ידי שילוב נכון של אלמנטים שונים ואביזרים שבהם עושים שימוש כיום, מבלי שייראה קר ומנוכר כפי שחושבים בטעות על סגנון זה. אמנם נכון לעבוד לפי קווים נקיים וברורים, משום שהמראה המודרני נקי יותר ומדויק. עם זאת, הסגנון גם יכול להיות חם ומזמין אם משתמשים בצבעים חמים ומוסיפים ריכוך כאשר הקווים נוקשים מדי.
  • יוקרה משמעותה חוסר פשרה על אבזור פונקציונלי ואסתטי מבלי שאחד בא על חשבון השני. חושבים לפעמים שבעיצוב כזה הופכים בית לגלריה ותו לא, אבל לא כך הדבר. ריהוט יכול להיות ייחודי ומקורי מאוד, המצליח לסייע לצרכים בסיסיים – מבלי לשמש רק כחפץ אמנותי בלבד.
  • בית מודרני יכול להיות צבעוני או בעל צבעים מאופקים וסולידיים ועדיין להיות מזמין ונוח. נוחות אינה באה על חשבון הנראות ונראות אינה מתפשרת על עיצוב ומראה, אלא הם משלימים זה את זה.

עיצוב פנים מודרני יוקרתי בטוב טעם

חן אברהמוף, ממשרד "אדריכלות החן", מתמחה בעיצוב בית מודרני בטוב טעם במלוא מובן המילה, ואפשר לראות זאת בתיק העבודות העשיר והמגוון שלה. עיצוב פנים מודרני יוקרתי בא לידי ביטוי ברעיונות היצירתיים שלה ברחבי הארץ ובמגוון דירות ובתים, לשביעות רצון הלקוחות.

עיצוב פנים בתים פרטיים

בית פרטי הוא הגשמת השאיפות של רבים המעוניינים לשמור על פרטיותם. עיצוב פנים בתים פרטיים מביא את הסגנון והטעם שלכם למלוא הביטוי בעזרת מעצבת פנים טובה. חן אברהמוף, ממשרד "אדריכלות החן", מציעה לכם לקבל השראה ממגוון עשיר של בתים פרטיים שעיצבה במהלך השנים. בתים כאלה ימחישו לכם בדיוק לאן אפשר להגיע כשמתחילים להגשים חלומות ולעבוד נכון, בתכנון העיצוב שלכם. יש לכל אחד זכות לחיות בבית שהוא אוהב לאחר שעבד קשה להגיע אליו; בית שגם נראה בהתאם.

מה כדאי לדעת על עיצוב פנים בתים פרטיים?

  • בתים פרטיים מעצבים ביחס ישיר לרחוב ולחצר אליהם הם נפתחים. יש קשר הדוק בין האווירה שיש בבית לבין מה שקורה סביבו ולכן ההשראה לכל עיצוב בית פרטי מתחילה לפעמים בנוף שמקיף אותו. חשבו על בית הררי או מדברי ועל הניגוד שיכול להיות בינו לבין החוץ, או מה קורה כשמישהו מעצב את הפנים כהמשך הרמוני למה שקורה בחוץ. היבטים אלו הופכים את המרחב למשמעותי יותר, כמו גם הופכים להיות חלק מרהיב של הבית.
  • עם זאת ולמרות הטבע שיכול להקיף בית ולמרות החצרות שמקיפות בתים, בית פרטי יכול להיראות אורבני לחלוטין בעיצוב מתאים. אם זהו אורח החיים האנין והמתוחכם של בעלי הבית, הם ישמחו לראות אותו משתקף בצורה מאופקת ומתאימה למפרט של הבית. זה יכול להיות סגנון אלגנטי וקלאסי או צעיר ותוסס, ולהוות מעין שמורה סגנונית שונה באזור של בתים פרטיים.
  • אחד היתרונות של בית פרטי הוא שאתם יכולים לשלוט טוב יותר בתכנוני ההרחבה והשינויים במבנה. אפשר להתאים אותו לגודל המשפחה והצרכים שלכם בכל תקופה ולהיעזר במעצבת פנים שתזרום אתכם ותציע לכם את הפתרון המתאים לכל שינוי משפחתי ובאורח החיים שלכם.

עיצוב פנים של בתים פרטיים אמין ויצירתי

עיצוב פנים בתים פרטיים נעשה על ידי מי שרוצה לבטא באופן מלא בביתו את הסגנון והטעם שלו, ולא להתפשר על שום דבר. בדרך כלל זה כולל את התאמת החצר והגינה גם לשאיפות אלה וזהו אתגר שהמעצבת חן אברהמוף, ממשרד "אדריכלות החן",  תשמח לקבל. לאחר שעמדה באתגרים רבים בהצלחה בשנים האחרונות, היא יכולה להציג את תיק העבודות שלה למתן השראה לעיצוב כל בית.

להשארת פרטים לתוכנית ליווי מקצועי

עיצוב פנים בתים פרטיים בסגנון מודרני
  • עינב ושרון דידי פקיעין החדשה

    וזה המטבח שלייי, תודה על הליווי והתכנון המושלם עד הפרט האחרון, וכמובן על תכנון כל הבית.

  • עטרה וערן סבן קיבוץ גשר הזיו

    במשך שנתיים רק תכננו שהכל ייצא מושלם ולפי מה שרצינו, היום עוד שנייה לפני הכניסה לבית אני שמחה שהבית שלי יצא כמו שרציתי ללא פשרות, חן, אדריכלית ומעצבת מקסימה ונעימה מקשיבה ותורמת את הידע שלה למבנה.

  • הדר ונועם סוחריאנו כפר הורדים

    ברצוני להוקיר תודה לחן האדריכלית המקסימה אשר ליוותה אותנו כשנה וחצי בכל תהליך הבנייה. חן מלאת מוטיבציה, אנרגטית, אדיבה ומקצועית ביותר. בעלת ידע נרחב בתחום ורצון תמידי לרכוש ידע נוסף. הפכה את התהליך המייגע לחוויה נהדרת והתוצאה הסופית היא הכי טובה שיכולנו לבקש, בית חלומותינו.

  • מיה בן שושן קלינקה בנהריה

    נהנית ונהנים מאוד מהעיצוב הרגוע, הנעים והמותאם כל כך לצרכים... כיף להיזכר בדרך שנעשתה!

  • שילון ולירון רחום מושב עמקה

    היי חן, ברצוני לומר לך המון המון תודה על כל התהליך בניית הבית שלנו! על זה שתמכת בנו לאורך כל הדרך, על עמידות בזמנים, הסובלנות והיחס האישי והמקצועי וזה לא מובן מאליו!

  • קרן ושי לוי נהריה

    חן איזה מרגש כאילו רק אתמול התחלנו את השיפוץ! תודה על חוויה שלא נגמרת. לימדת אותי המון על חללים ועיצוב היה תענוג לעבוד איתך ועדיין לא סיימנו כי אין סוף לבית!!!! את מעצבת מעולה ואמליץ בחום עליך תמיד!!! תודה רבה על דרך שהתחילה לפני שנה וכנראה שלא תסתיים בקרוב…. אוהבת אותך!

דילוג לתוכן