עיצוב פנים כפרי

יתרונות עיצוב פנים כפרי

ישראל היא ארץ משפחתית וחמימה, ולכן לא פלא שיש הרבה ביקוש לסגנון של עיצוב פנים כפרי. עיצוב זה נחשב להרבה יותר נעים ומזמין וכל בית כזה נראה הרבה יותר ישראלי, גם כשהוא נמצא בלב העיר. חן אברהמוף, ממשרד "אדריכלות החן", מציעה לכם את ניסיונה הרב בעיצוב בתים כפריים בכל סביבה, לפי טעמכם והתקציב שלכם ומבלי להתפשר על איכות המרכיבים.

מה מאפיין עיצוב פנים כפרי?

  • הפשטות של העיצוב אינה באה על חשבון איכות חומרי הגלם שמשתמשים בהם. עץ מלא וטבעי הוא הבסיס לעיצוב כזה, והוא יכול לפתוח אפשרויות רבות לקבלת מראה של בית כפרי נינוח ויוקרתי או נינוח ופשוט יותר. זאת, מבלי לוותר על הקווים המאפיינים עיצוב כזה.
  • חומרים טבעיים בלבד מאפיינים בית כפרי, ולכן לא תמצאו בו מתכות בוהקות וחומרים מודרניים מדי. עם זאת, ברזל יכול לשמש שם מוטיב עיצובי אם הוא בא כחלק מפרזול שמזכיר את העבודות בווילות הכפריות של פרובנס, ונעשה באותה רמת מיומנות ומומחיות.
  • לבית כפרי יש מרחבים בחוץ וחלוקת חדרים מאוד ברורה בפנים. הוא משמש לאירוח בעיקר במטבח הגדול והנוח שלו, והסלון הוא סלון שכיף לשבת בו וליהנות מאווירה נינוחה ומשפחתית. מארחים בכל חדר כזה ולכן העיצוב חייב להיות לא עמוס מדי אבל גם לא מינימליסטי.
  • אחד המאפיינים של עיצוב כזה הוא התוספות של הטקסטילים והאריגים שמוסיפים המון כבוד למסורת של פעם, כמו וילונות תחרה, מפות רקומות ועוד. כמו כן, יש תפקיד חשוב מאוד לכל האביזרים הקטנים שעושים את הבית נעים. אלה יכולים להיות כלי בית שמוצגים בארונות פתוחים או פסלונים קטנים שהם חלק מאוסף של בעלי הבית, וכמובן גם יצירות של הילדים שהם חלק בלתי נפרד מהעיצוב.

עיצוב פנים כפרי יוצר אווירה משפחתית

עיצוב פנים של בית פרטי בסגנון כפרי יעניק לכם מרחב נעים וחמים באווירה משפחתית. הסגנון הכפרי מאופיין בקו עיצוב טבעי עם הרבה שימוש בעץ גושני, בעל חזות מאסיבית ומחוספסת. כך למשל, בית בסגנון כפרי יכיל פריטי ריהוט מעץ מלא, קורות תקרה מעץ חשופות ודלתות עץ מאסיביות, לצד קיר עם לבנים, ריצוף פרקט או ריצוף של אבנים טבעיות, וכן עבודות פרזול חשופות. כל זאת עם הרבה גוונים חמים של חום ושמנת לצד בדי ריפוד, וילונות ושטיחים מבדים טבעיים, בהירים ורכים. בנוסף, בית כפרי ישלב בתוכו הרבה צמחייה ויבוסס על תאורה רכה ונעימה

עיצוב פנים כפרי מבטיח לכם מראה של בית משפחתי ומזמין, והוא אחד הבתים שהכי כיף לעצב. חן אברהמוף, ממשרד "אדריכלות החן", מתמחה בעיצוב בתים שעושים חשק להיכנס ולשבת בהם שעות – ואף מבטיחה להקדיש מחשבה רבה לכל הדרישות והצרכים שלכם, בדרך לבית החלומות החמים שלכם.

עיצוב פנים כפרי מודרני

עיצוב פנים כפרי לבתים פרטיים ולמבנים אחרים נדרש במקרים רבים כולל באזורים הממוקמים במרחבים כפריים. הסגנון הנ"ל מאפשר להכניס את הטבע אל הבית על ידי שימוש בחומרים שונים, על ידי בחירת צבעים ואלמנטים נוספים. כל תכנית תותאם לצרכיהם של בעלי הבית ולטעמם האישי. העיצוב הסופי יהיה פרקטי כדי לאפשר מגורים נוחים ונאה מאוד למראה. סטודיו "אדריכלות החן" בניהולה של המעצבת היצירתית חני אברהמוף מתמחה בסגנונות עיצוב רבים, כולל כפריים, וכדאי לקבל ממנו מידע וייעוץ.

עיצוב פנים כפרי – משתלב נהדר עם הסביבה

עיצוב פנים כפרי משתלב נהדר עם החצר והגינה הצמודים לבית והנחשבים לחלק בלתי נפרד ממנו. מה שמאפשר את הכנסת הטבע לתוך הבית הוא, בין היתר, ההתחשבות בסביבה, בנוף, בכיווני האוויר, השמש והרוח וכדומה. בנוסף, ניתן משקל עיקרי לבקשות בעלי הבית הנוגעים לגודלו, צורתו, הסגנון המועדף, המערכות שהם היו רוצים לראות בו ועוד. הסגנון הכפרי מגיע עם ניואנסים שונים וניתן לשלב בו אלמנטים מודרניים שיעשירו אותו ויתאימו אותו למציאות העכשווית. כך לגבי מערכות מיזוג אוויר, חשמל, חימום, תקשורת, אינסטלציה ועוד. בכל מקרה, ייעשה שימוש בחומרים המגיעים מהטבע כמו: עץ, מתכת, בד, ואחרים. ייעשה שימוש בחיפויי בריקים מאבן, ברצפות פרקט, בריצוף מתאים ועוד.

עיצוב פנים כפרי עדין

קו העיצוב יאפיין את כל אזורי הבית עם שינויים מתבקשים בסלון, במטבח ובחללים וחדרים אחרים. בחירת הצבעים תיעשה בהתאם, ולרוב, תהיה בבהירים. כך גם לגבי החלונות הדלתות ועוד. התוצאה המתקבלת הינה מרחב פנימי הרמוני שבו כל החומרים והאלמנטים משתלבים היטב ויוצרים מקום נעים, נוח ובטוח למגורים בצירוף אווירה נהדרת האופפת אותו. בבית כזה ישמחו לבלות שעות רבות, לארח וכדומה.

עיצוב פנים כפרי – שירות מקצועי

מומלץ להזמין שירות אצל סטודיו "אדריכלות החן" בניהולה של המעצבת היצירתית חני אברהמוף. היא יודעת להקשיב ללקוחות, להפנים את בקשותיהם וצרכיהם ולמצוא פתרונות יצירתיים מתבקשים. הידע שלה מגיע מלימודים ממושכים במוסדות מובילים, התמחויות וקבלת מידע רצוף על חידושים עולמיים בתחום. היא מנוסה מאוד ותלווה את הפרויקט עד לסיומו. בעלי הבית יזכו לשירות מקצועי ויחס חם.

להשארת פרטים לתוכנית ליווי מקצועי

עיצוב פנים כפרי
  • עינב ושרון דידי פקיעין החדשה

    וזה המטבח שלייי, תודה על הליווי והתכנון המושלם עד הפרט האחרון, וכמובן על תכנון כל הבית.

  • עטרה וערן סבן קיבוץ גשר הזיו

    במשך שנתיים רק תכננו שהכל ייצא מושלם ולפי מה שרצינו, היום עוד שנייה לפני הכניסה לבית אני שמחה שהבית שלי יצא כמו שרציתי ללא פשרות, חן, אדריכלית ומעצבת מקסימה ונעימה מקשיבה ותורמת את הידע שלה למבנה.

  • הדר ונועם סוחריאנו כפר הורדים

    ברצוני להוקיר תודה לחן האדריכלית המקסימה אשר ליוותה אותנו כשנה וחצי בכל תהליך הבנייה. חן מלאת מוטיבציה, אנרגטית, אדיבה ומקצועית ביותר. בעלת ידע נרחב בתחום ורצון תמידי לרכוש ידע נוסף. הפכה את התהליך המייגע לחוויה נהדרת והתוצאה הסופית היא הכי טובה שיכולנו לבקש, בית חלומותינו.

  • מיה בן שושן קלינקה בנהריה

    נהנית ונהנים מאוד מהעיצוב הרגוע, הנעים והמותאם כל כך לצרכים... כיף להיזכר בדרך שנעשתה!

  • שילון ולירון רחום מושב עמקה

    היי חן, ברצוני לומר לך המון המון תודה על כל התהליך בניית הבית שלנו! על זה שתמכת בנו לאורך כל הדרך, על עמידות בזמנים, הסובלנות והיחס האישי והמקצועי וזה לא מובן מאליו!

  • קרן ושי לוי נהריה

    חן איזה מרגש כאילו רק אתמול התחלנו את השיפוץ! תודה על חוויה שלא נגמרת. לימדת אותי המון על חללים ועיצוב היה תענוג לעבוד איתך ועדיין לא סיימנו כי אין סוף לבית!!!! את מעצבת מעולה ואמליץ בחום עליך תמיד!!! תודה רבה על דרך שהתחילה לפני שנה וכנראה שלא תסתיים בקרוב…. אוהבת אותך!

דילוג לתוכן