עיצוב פנים קלאסי

יתרונות עיצוב פנים קלאסי

מכל הסגנונות בתולדות העיצוב, הסגנון שנחשב לנצחי הוא עיצוב פנים קלאסי. זהו סגנון שנמצא אתנו שנים רבות והוא מחייב יחס מכבד לעקרונות ולחוקים של קומפוזיציה וצבעים, ומתאים למי שיש לו טעם אלגנטי ומאופק. חן אברהמוף, ממשרד "אדריכלות החן", אוהבת לעבוד בסגנון זה משום שהבתים שמעוצבים כך יכולים להתאים לכל אורח חיים ולכל תקציב. זאת, כאשר מתאימים את הפריטים הנכונים לתקציב של הדיירים. כמו כן, היא מוכיחה שוב ושוב שאפשר להיות יצירתי גם כשאתם קלאסיים.

כיצד עיצוב פנים קלאסי נראה אצלכם?

  • פלטת הצבעים של סגנון קלאסי אינה מתפרעת בין כל הגוונים שיש והיא מאופקת בדרך כלל. המגוון העיקרי הוא הגוונים של הצבעים המעטים ששולטים בעיצוב – והם אלו שנותנים לבית את המראה המאופק שלו. משתמשים בעיקר בצבעים בסיסיים כמו שחור ולבן ואפור, וגם בצבעים סולידיים כמו כחול ואפור, אבל מבלי לשלב יותר מדי.
  • תכנון בית קלאסי הוא תכנון די שמרני ומסורתי, כשהחדרים והאזורים השונים בו אינם מחולקים יותר מדי בצורה בלתי פרופורציונלית.
  • הריהוט והאבזור יכולים להיות מודרניים או וינטג' או רטרו, בתנאי שהם מצייתים לכלל, כלומר שהקווים צריכים להיות נקיים ומעודנים כדי להתאים לאלגנטיות של הבית. אין כאן מקום לשילוב של ריהוט יוצא דופן יתר על המידה, משום שהוא מסיט את רוב תשומת הלב. מילת המפתח של סגנון קלאסי היא השתלבות הרמונית מבלי להוסיף יותר מדי אלמנטים רבים ויוצאי דופן, אלא אם כן הם במידה.
  • בבית כזה אפשר למצוא גם פריטים יוקרתיים ואיכותיים. זאת משום שלא מציפים את הבית בגודש רב מדי של ריהוט ואבזור, אלא בוחרים במעט שהוא הטוב ביותר.

עיצוב בית קלאסי

עיצוב בתים פרטיים בסגנון קלאסי מכוון ליצירת חללים מעוצבים בקו אירופאי, עשיר ויוקרתי. מדובר בבתים עם עושר של פריטים, ריהוט מושקע עם פיתוחי עץ, ריפודים ושטיחים שופעי דוגמאות מושקעות, קרניזים בקירות, דלתות מעוצבות, תמונות ממוסגרות, מזנוני ויטרינה גדולים, שפע של חפצי נוי וכדומה.

עיצוב פנים קלאסי מעניק לכם בית שהוא אלגנטי במידה ומתאים לאורח החיים שלכם בדיוק. המאופק והסולידי יכולים להיות מרתקים אם יודעים לשלב אותם נכון מבלי להתפשר, וזה בדיוק מה שמעצבת הפנים חן אברהמוף תשמח לעשות למענכם בבית או בדירה הקלאסית שלכם. חן אברהמוף, ממשרד "אדריכלות החן", שואבת השראה מהמקורות הטובים ביותר בתולדות העיצוב ומציגה עבודות מרתקות של עיצוב בתים.

עיצוב פנים קלאסי – פרופורציות נעימות ומושלמות

עיצוב פנים קלאסי מייצר בית עם פרופורציות נעימות בין כל חלקיו ומאפשר לאור ולאוויר להיות נוכח בשפע בחללים שונים בו. קו העיצוב יישמר בכל הבית עם שינויים והתאמות נדרשים לחללים וחדרים שונים בו. כך, לסלון, למטבח, לחדרי מגורים, למבואות ועוד. המעצבת תגיע לשטח המיועד ותראה את הנוף הנשקף, את כיווני השמש והרוחות, את השיפועים וכדומה. בנוסף, תבין לצרכי הבעלים ובהם גודל הבית, צורתו, המערכות הנדרשות בו ועוד. את כל הנתונים הללו היא תכניס לתוך משוואה, ומנקודה זאת תתחיל לתכנן ותיצור תכנית ראשונית. לאחר בקשות לשינויים בסבב אחד או יותר היא תציג את התוכנית הסופית האופטימאלית שתעבור לביצוע. מעצבת יכולה להכניס אלמנטים שונים לטובת העניין, הפרקטיות ולנוי. כך, נישות, מחיצות, חיפויי קיר, הנמכות תקרה ועוד.

עיצוב פנים קלאסי יוצר חיבור

עיצוב פנים קלאסי יוצר במרחב המגורים חיבור זורם בין חללים, אינו מעמיס פריטים מיותרים בחלל ועל העין ויוצר הרמוניה נהדרת. הסגנון הנ"ל אהוב על רבים ומתאים מאוד לבתים עם חצר וגינה צמודים המהווים חלק בלתי נפרד מהבית. מעצבת פנים מקצועית מתכננת, איפה, בית נוח, נעים ובטוח אשר גם הינו נאה למראה. בתים כאלו נמצאים במרחבים אורבאניים, כפריים, ליד חופי ים ועוד. סטודיו "אדריכלות החן" בניהולה של המעצבת המוכשרת חני אברהמוף מתמחה, בין היתר, בעיצוב קלאסי וכדאי לפנות אליו לקבלת מידע וייעוץ.

החומרים הדרושים לעיצוב פנים קלאסי

ניתן להשתמש בחומרים שונים שחלקם טבעיים ואחרים מעובדים כמו: אבן, עץ, מתכת, טקסטיל, זכוכית ועוד. אלו יכולים להשתלב  אלו באלו בצורה נפלאה מבחינת המרקם, הצבעים ועוד. במרחב הפנימי תשולבנה מערכות חשמל, אינסטלציה, מיזוג אוויר, חימום, תקשורת שכולן סמויות. רק את נקודות, גופי ואביזרי הקצה שלהן ניתן לראות. גם נקודות הקצה ייבחרו בקפידה ועם התאמה לסגנון העיצוב הקלאסי.

עיצוב פנים קלאסי – מודרני

עיצוב פנים קלאסי מודרני משלב כולל גם את החצר המקיפה כולל חיפויי קיר משטחים ועוד. מומלץ לפנות לסטודיו "אדריכלות החן" בניהולה של המעצבת היצירתית חני אברהמוף. היא הינה בעלת ידע רב המגיע מלימודים במוסדות מובילים, השתלמויות והתמחויות. היא מעודכנת בכל החידושים הקיימים בארץ ובעולם.

להשארת פרטים לתוכנית ליווי מקצועי

עיצוב פנים קלאסי
  • עינב ושרון דידי פקיעין החדשה

    וזה המטבח שלייי, תודה על הליווי והתכנון המושלם עד הפרט האחרון, וכמובן על תכנון כל הבית.

  • עטרה וערן סבן קיבוץ גשר הזיו

    במשך שנתיים רק תכננו שהכל ייצא מושלם ולפי מה שרצינו, היום עוד שנייה לפני הכניסה לבית אני שמחה שהבית שלי יצא כמו שרציתי ללא פשרות, חן, אדריכלית ומעצבת מקסימה ונעימה מקשיבה ותורמת את הידע שלה למבנה.

  • הדר ונועם סוחריאנו כפר הורדים

    ברצוני להוקיר תודה לחן האדריכלית המקסימה אשר ליוותה אותנו כשנה וחצי בכל תהליך הבנייה. חן מלאת מוטיבציה, אנרגטית, אדיבה ומקצועית ביותר. בעלת ידע נרחב בתחום ורצון תמידי לרכוש ידע נוסף. הפכה את התהליך המייגע לחוויה נהדרת והתוצאה הסופית היא הכי טובה שיכולנו לבקש, בית חלומותינו.

  • מיה בן שושן קלינקה בנהריה

    נהנית ונהנים מאוד מהעיצוב הרגוע, הנעים והמותאם כל כך לצרכים... כיף להיזכר בדרך שנעשתה!

  • שילון ולירון רחום מושב עמקה

    היי חן, ברצוני לומר לך המון המון תודה על כל התהליך בניית הבית שלנו! על זה שתמכת בנו לאורך כל הדרך, על עמידות בזמנים, הסובלנות והיחס האישי והמקצועי וזה לא מובן מאליו!

  • קרן ושי לוי נהריה

    חן איזה מרגש כאילו רק אתמול התחלנו את השיפוץ! תודה על חוויה שלא נגמרת. לימדת אותי המון על חללים ועיצוב היה תענוג לעבוד איתך ועדיין לא סיימנו כי אין סוף לבית!!!! את מעצבת מעולה ואמליץ בחום עליך תמיד!!! תודה רבה על דרך שהתחילה לפני שנה וכנראה שלא תסתיים בקרוב…. אוהבת אותך!

דילוג לתוכן