בהתאמה לצרכים ולטעמכם האישי

עיצוב פנים בתל אביב

עיצוב פנים בתל אביב נועד, בעיקר, לבעלי בתים צמודי קרקע אבל לא רק. יכולים לבקש אותו גם בעלי מבנים עסקיים וכדומה. יחד עם זאת, מרבית הבקשות מגיעות מפרטיים המבקשים עיצוב פרקטי ונאה. ניתן למצוא סגנונות שונים והמובילים בתל אביב הם המודרניים והקלאסיים המתכתבים מאוד עם העיר המודרנית הנ"ל.  סטודיו "אדריכלות החן" בניהולה של המעצבת היצירתית חני אברהמוף מתמחה בהם וגם באחרים וכדאי לייצור עמו קשר.

עיצוב פנים בתל אביב – בהתאמה לצרכים ולטעם האישי

עיצוב פנים קלאסי בתל אביב נעשה בסביבה אורבאנית המצויה בשכונות שונות שבה. המעצבת המקבלת את המשימה המאתגרת לוקחת בשיקוליה אלמנטים ופרמטרים רבים ושונים. את מצב השטח, גודלו, כיווני הנוף והרוח ועוד. בנוסף, היא לומדת על צרכי הדיירים לגבי גודל הבית, צורתו ומבנהו, הסגנון הרצוי וכדומה. את כל הנתונים הללו, ואחרים נוספים, היא תשקלל ותכניס לתוך משוואה ותעצב בית פרקטי ונוח לשהייה. זאת, בתוספת מראה נאה ונעים היוצר מרחב פנימי המשופע באווירה נהדרת. כמובן, שהוא ישתלב היטב עם החצר המהווה חלק בלתי נפרד מהבית. קו העיצוב שנבחר יוביל לכל אורכו ורוחבו של הבית עם שינויים ונגיעות נדרשים הקשורים לחללים שונים בו כמו: הסלון, המטבח, המבואות, החדרים וכדומה.

אלמנטים וחומרים נבחרים

קו העיצוב יכול להיות קליל כפי שמקובל בסגנון המודרני המאופיין במינימליזם ובאי העמסת פרטים במרחב ועל העין. עם זאת, קיימים סגנונות עשירים יותר ובהם ניתן בהחלט, להוסיף, נישות, פינות קסומות, מחיצות, הנמכות תקרה ועוד. בכל מקרה ייעשה שימוש בחומרים רבים כמו אבן, עץ, מתכת, טקסטיל, זכוכית ואחרים מקובלים. סוגי החומרים, צבעיהם והמרקמים שלהם ייבחרו בקפידה על פי הסגנון. הכוונה היא שישתלבו יחד עם כל המערכות החיוניות וייצרו הרמוניה נהדרת השובה את הלב והעין.

שירות מקצועי

מעצבת פנים מומלצת חני אברהמוף בעלת הסטודיו "אדריכלות החן" תשמח להגשים חלום של כל לקוח. היא קשובה, מפנימה, ויודעת להוציא אל הפועל תכנית איכותית ומקצועית שבה יש חשיבה על כל הפרטים כולל הקטנים ביותר. היא רכשה מיומנותה מלימודים והתמחויות לאורך שנים ובעלת ניסיון רב המגיע מפרויקטים שונים בעיצובה.

להשארת פרטים לתוכנית ליווי מקצועי

בהתאמה לצרכים ולטעמכם האישי
  • עינב ושרון דידי פקיעין החדשה

    וזה המטבח שלייי, תודה על הליווי והתכנון המושלם עד הפרט האחרון, וכמובן על תכנון כל הבית.

  • עטרה וערן סבן קיבוץ גשר הזיו

    במשך שנתיים רק תכננו שהכל ייצא מושלם ולפי מה שרצינו, היום עוד שנייה לפני הכניסה לבית אני שמחה שהבית שלי יצא כמו שרציתי ללא פשרות, חן, אדריכלית ומעצבת מקסימה ונעימה מקשיבה ותורמת את הידע שלה למבנה.

  • הדר ונועם סוחריאנו כפר הורדים

    ברצוני להוקיר תודה לחן האדריכלית המקסימה אשר ליוותה אותנו כשנה וחצי בכל תהליך הבנייה. חן מלאת מוטיבציה, אנרגטית, אדיבה ומקצועית ביותר. בעלת ידע נרחב בתחום ורצון תמידי לרכוש ידע נוסף. הפכה את התהליך המייגע לחוויה נהדרת והתוצאה הסופית היא הכי טובה שיכולנו לבקש, בית חלומותינו.

  • מיה בן שושן קלינקה בנהריה

    נהנית ונהנים מאוד מהעיצוב הרגוע, הנעים והמותאם כל כך לצרכים... כיף להיזכר בדרך שנעשתה!

  • שילון ולירון רחום מושב עמקה

    היי חן, ברצוני לומר לך המון המון תודה על כל התהליך בניית הבית שלנו! על זה שתמכת בנו לאורך כל הדרך, על עמידות בזמנים, הסובלנות והיחס האישי והמקצועי וזה לא מובן מאליו!

  • קרן ושי לוי נהריה

    חן איזה מרגש כאילו רק אתמול התחלנו את השיפוץ! תודה על חוויה שלא נגמרת. לימדת אותי המון על חללים ועיצוב היה תענוג לעבוד איתך ועדיין לא סיימנו כי אין סוף לבית!!!! את מעצבת מעולה ואמליץ בחום עליך תמיד!!! תודה רבה על דרך שהתחילה לפני שנה וכנראה שלא תסתיים בקרוב…. אוהבת אותך!

דילוג לתוכן