מעצבת פנים בצפון שמלווה אתכם בכל צעד

יש אנשי מקצוע שיש חשיבות לכך שהמיקום הגאוגרפי שלהם יהיה קרוב ככל האפשר למיקום של הלקוח. כך בדיוק כאשר מחפשים מעצבת פנים בצפון. אשת מקצוע כזאת שפועלת בצפון הארץ תכיר את המאפיינים הייחודיים של האזור ואת ההשפעה שלו על עיצוב הפנים של חלל זה או אחר, תכיר בעלי עסקים או חנויות שיהיה מתאים לקנות בהם את כל האביזרים והחפצים שישמשו בשביל העיצוב וכמובן תהיה עם הידע הנדרש לשם הצעת שירותים מקצועיים מותאמים אישית ללקוחות שלה, בדיוק כפי שנדרש מהתחום של עיצוב פנים. נשאלת השאלה – איך לבחור אותה ואיך לדעת מי תהיה המתאימה ביותר עבור התהליך שהלקוח מחפש.

מה התהליך שעוברים עם מעצבת פנים בצפון?

מי שמתגורר באזור הצפון צריך לחפש המלצות או מודעות של מעצבת פנים בצפון שיהיה נוח להיפגש איתה מדי פעם, שהיא תוכל להגיע לבית שלו בלי נסיעה ארוכה מדי ושיהיה להם קל להיפגש גם בהתראה קצרה תוך שעה או שעתיים. היא תגיע אל המקום, תראה בדיוק במה מדובר, תבין מהלקוח מה הוא רוצה, מצפה או מחפש ותציע את הרעיונות שלה שמבוססים על ניסיון רב בתחום ועל תהליכי עיצוב פנים רבים שהיא כבר ביצעה. אט אט השינויים הדרושים יבוצעו, הלקוח יקנה את מה שצריך והחלל ישנה את הצורה והמראה אחרי כל שינוי קטן שהם יבצעו בו.

איך בוחרים איש מקצוע מעולם עיצוב הפנים?

כמו בחירה של כל איש מקצוע אחר – גם כאן יש חשיבות לבחירה ומומלץ שהיא תהיה מבוססת על המלצות מצד אנשים שכבר ביצעו תהליך דומה עם מעצבת פנים בצפון. הם יוכלו לשתף מהתובנות שלהם על החיפוש והבחירה וכמובן על התהליך שהם ביצעו במשותף איתה. חלק בלתי נפרד מהתהליך הוא הטעם האישי ודרך העבודה של המעצבת בעצמה ולכן מי ששכר את השירותים של מעצבת ויש לו חוויות טובות לספר יהיה מקור מצוין להתחלת התהליך.

חני אברהמוף – הנדסאית אדריכלות ועיצוב פנים, עם ידע רב וניסיון עשיר, תשמח ללוות אתכם בתהליך העיצוב שלכם.

להשארת פרטים לתוכנית ליווי מקצועי

מעצבת פנים בצפון שמלווה אתכם בכל צעד
  • עינב ושרון דידי פקיעין החדשה

    וזה המטבח שלייי, תודה על הליווי והתכנון המושלם עד הפרט האחרון, וכמובן על תכנון כל הבית.

  • עטרה וערן סבן קיבוץ גשר הזיו

    במשך שנתיים רק תכננו שהכל ייצא מושלם ולפי מה שרצינו, היום עוד שנייה לפני הכניסה לבית אני שמחה שהבית שלי יצא כמו שרציתי ללא פשרות, חן, אדריכלית ומעצבת מקסימה ונעימה מקשיבה ותורמת את הידע שלה למבנה.

  • הדר ונועם סוחריאנו כפר הורדים

    ברצוני להוקיר תודה לחן האדריכלית המקסימה אשר ליוותה אותנו כשנה וחצי בכל תהליך הבנייה. חן מלאת מוטיבציה, אנרגטית, אדיבה ומקצועית ביותר. בעלת ידע נרחב בתחום ורצון תמידי לרכוש ידע נוסף. הפכה את התהליך המייגע לחוויה נהדרת והתוצאה הסופית היא הכי טובה שיכולנו לבקש, בית חלומותינו.

  • מיה בן שושן קלינקה בנהריה

    נהנית ונהנים מאוד מהעיצוב הרגוע, הנעים והמותאם כל כך לצרכים... כיף להיזכר בדרך שנעשתה!

  • שילון ולירון רחום מושב עמקה

    היי חן, ברצוני לומר לך המון המון תודה על כל התהליך בניית הבית שלנו! על זה שתמכת בנו לאורך כל הדרך, על עמידות בזמנים, הסובלנות והיחס האישי והמקצועי וזה לא מובן מאליו!

  • קרן ושי לוי נהריה

    חן איזה מרגש כאילו רק אתמול התחלנו את השיפוץ! תודה על חוויה שלא נגמרת. לימדת אותי המון על חללים ועיצוב היה תענוג לעבוד איתך ועדיין לא סיימנו כי אין סוף לבית!!!! את מעצבת מעולה ואמליץ בחום עליך תמיד!!! תודה רבה על דרך שהתחילה לפני שנה וכנראה שלא תסתיים בקרוב…. אוהבת אותך!

דילוג לתוכן