מעצבת פנים בצפון

מתי יש צורך בעיצוב פנים? מה שירות של מעצבת פנים בצפון יכול לתרום במעבר לבית חדש? מה חשוב לדעת על עיצוב פנים קלאסי לפני שמתחילים?

עיצוב פנים בתים פרטיים הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו. לעיתים קרובות אנשים משקיעים את כל כולם בבית שבנו בצפון, קונים ריהוט בסיסי ואז מגלים שריק להם בעיניים והבית לא מצליח לגלם את החזון שהיה להם בתחום העיצוב. זהו בדיוק השלב בו מזמינים שירותי מעצבת פנים בצפון ונותנים לאשת המקצוע לתת את הנגיעות החשובות כל כך שהופכות את העיצוב לשלם.

מעצבת פנים בצפון – מהי עבודתה של מעצבת הפנים?

עיצוב פנים במרכז הנו תכנון, עיצוב ושינוי חללי המבנה תוך שימת דגש על פרטים שיהוו השפעה ישירה על איכות החיים. מדובר על תחום התמחות הדורש ידע מעמיק, ניסיון ויחסי אנוש מצוינים כדי להביא לתוצאות טובות אצל לקוחות שונים עם דרישות שונות.

מעצבת פנים בצפון בעלת ניסיון תדע לקחת את רצונות הלקוח שלה ולהביאם לידי ביטוי בתחום העיצוב תוך תרגום רצונותיהם התכנוניים. העבודה אינה מסתכמת רק ברכישת הרהיטים הנכונים והצבתם בחלל החדר, היא כוללת את תכנון חלל החדר, את הריצוף והחיפוי, את הצבעים שיהיו בחדר, החומרים בהם יעשה שימוש, את תכנון נקודות החשמל וכמובן גם את הריהוט.

יתרונות העבודה עם מעצבת פנים

כאשר עובדים עם מעצבת פנים בצפון בעת בניית בית או בשיפוצים נרחבים, הקשר הנו עמוק ומעצבת הפנים מכירה לעומק את רצונו של הלקוח שלה. מעצבת פנים כישרונית תדע לממש את פוטנציאל כל החללים בחדרי הבית, היא תעשה זאת תוך עמידה בתקציב שעומד מולה והיא תרד לפרטים הקטנים ותמנע טעויות שצצות בזמן הבניה והשיפוץ.

יתרון גדול לעבודה מול מעצבת פנים הוא שהיא מבצעת את כל החשיבה המעמיקה על בחירת החומרים והצבעים מתך ידיעה מהו רצונו של הלקוח שלה. היא עומדת בקשר עם הקבלנים, דואגת לתוכניות העבודה ומפקחת על עבודות העיצוב כדי לוודא שהן מתבצעות על פי דרישות הלקוח.

ומה עושים כשמדובר בבית קיים?

כאשר אנו מדברים על בית קיים מעצבת פנים בצפון תדע כיצד לקחת את החללים שעומדים מולה ולבצע בהם עבודת עיצוב שתממש את מלוא פוטנציאל הבית. למעצבת הפנים הכלים הנכונים מבחינה תכנונית ורעיונית כדי לקחת חללים קיימים, לשנות אותם במינימום עלות ושיפוץ ולספק לבית מראה חדש ומעוצב.

במסגרת עבודתה, בודקת מעצבת הפנים קודם כל מהן דרישות הלקוח, מה הלקוח רוצה לעשות עם החלל שבבית ומהו התקציב העומד לרשותו לשם כך. לאחר מכן המעצבת תעשה שימוש בכל הכלים העומדים לרשותה כדי להוציא לפועל את חזונם של הלקוחות.

באילו כלים משתמשת מעצבת הפנים בעבודתה?

מעצבת פנים בצפון תמצא פתרונות אחסון, תבצע חיפוי לקירות, תעשה שימוש בטקסטיל כמו וילונות, ריפודים שונים, שטיחים ווילונות, היא תשתמש בפריטי אומנות ובצבעים שונים. ניתן לראות גם כי כיום ישנו טרנד לקחת את פרטי הריהוט הקיימים בבית תוך שדרוג קל ולהפוך אותם לחלק מעיצוב הבית החדש.

מגשימים את חלומות העיצוב

סטודיו "אדריכלות החן" נוסד בשנת 2010 על ידי חן אברהמוף, הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים בעלת ניסיון רב שנים בתחום, מרצה במכללת "אורט" ביאליק בבי"ס להנדסאים לשרטוט ואדריכלות. יזמת הקורס "עורכי בקשה להיתר בנייה". למידע נוסף על אדריכלים בצפון צרו קשר עוד היום.

בעבודה מול הלקוחות, חן הנה שותפה מלאה בחזון, בתכנון ובבניית בית חלומות בו העיצוב קולע לטעמם האישי ומממש את פוטנציאל הנכס.

לסטודיו התמחות בפרויקטים בתחום הבניה הפרטית ביישובים ובקיבוצים ובחללים עסקיים. יש לך צורך בשירות של מעצבת פנים בצפון הארץ? הגעת למקום הנכון, כל שעליך לעשות הוא להשאיר פרטים או להתקשר ואנו נדאג כבר לכל היתר.

להשארת פרטים לתוכנית ליווי מקצועי

מעצבת פנים בחיפה

מחפשים אחר מעצבת פנים בחיפה? בית מעוצב הוא בית שכיף לחזור אליו ולגור בו, ואת זה מגלים רבים – במיוחד בתקופה הזאת שבה נאלצנו להישאר בבית חודשים. חן אברהמוף, ממשרד "אדריכלות החן", תסייע לכם למצוא את העיצוב שאתו תרגישו הכי בנוח בביתכם. מלבד ניסיון, היא מחזיקה בראייה ייחודית שהולכת יד ביד עם צורכי הלקוח וההעדפות שלו. כך תוכלו לעצב את הבית שבו באמת תרצו להישאר גם מבלי להרגיש שקשה לכם. זהו בדיוק ההבדל שעיצוב חכם עושה.
לחץ כאן

למה להיעזר בשירותי מעצבת פנים בחיפה?

ניסיון רב שנים בעיצוב פנים ובתכנון אדריכלי, של אין ספור מבנים, מוגש לכם בתיק עבודות מרהיב. העבודות מוכיחות שככל שמעצבים יותר מבינים עוד ועוד סוגי לקוחות ובתים. כתוצאה מכך, ניתן למצוא בהצלחה את הדקויות הנחוצות כדי לענות על הצרכים שלכם – ואף לדבר באותה שפה עם הלקוח. זהו בדיוק הדבר שאתם מחפשים אצל מעצבת פנים.
לחץ כאן

מעצבת פנים באזור חיפה והקריות חן אברהמוף

גישה שלא מתעלמת מרצון הלקוח ולא מנסה לכפות עליו עיצוב פנים היא בדיוק הגישה הנכונה לזכות בבית שחלמתם עליו. כלומר, שביעות רצון הלקוח בא לידי ביטוי בכך שהלקוח מרגיש שותף לתהליך. כששואלים מה אתם רוצים ומה אתם צריכים ומקשיבים לכל אמירה שלכם, התוצאה מדויקת יותר מאשר עיצוב סתמי. שם תרגישו בבית משום שיעצבו אותו בדיוק לפי מה שרציתם ומה שנוח לכם.
לחץ כאן

טעם טוב הוא הבסיס לכל עיצוב טוב ומוצלח

כשלאנשי המקצוע שינו סגנון מרשים, ניתן לעצב את ביתכם מבלי לחרוג מפרופורציות ומבלי לפספס אף פתרון יצירתי. להבין אתכם משמעותו להבין את הסגנון והטעם שלכם ולקלוע אליו בכל המובנים. זהו בדיוק המדד לבחירת מעצבת פנים טובה שהולכת לפי הסגנון שלכם, ומשלבת את הטעם הטוב שלה בכל הצעה.
לחץ כאן

עיצוב פנים בחיפה

ישנן דרכים רבות לעצב בית, כאשר הטובה והחסכונית בהן היא להיעזר במעצבת פנים טובה ומנוסה שתקצר לכם את הדרך לבית החלומות. עיצוב פנים בחיפה מהסוג שחן אברהמוף, ממשרד "אדריכלות החן", מביאה אליכם הוא סוג העיצוב הקשוב והמתחבר לכל המשאלות שלכם. אין כאן כפייה כלשהי של רעיונות שלא מדברים אליכם, אלא עבודה משותפת על תרגום החלום שלכם לכדי תכנית מעשית שלוקחת בחשבון את התקציב שלכם.
לחץ כאן

דברים שצריך לדעת על עיצוב פנים בחיפה

בין אם אתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים לראות ובין אם לא, מישהו צריך ליישם זאת בתכנית עבודה מסודרת המתבססת על עלויות מחושבות. זהו בדיוק התפקיד של מעצבת פנים טובה ומנוסה שמכינה את המתווה. היא לוקחת את החלומות שלכם ומצליחה למצוא לזה ביטוי מעשי בשטח. הכול, כדי שתרגישו בדיוק את מה שרציתם להרגיש. היום מותר לעצב הכול בכל צורה ובכל סגנון, וגם לערב ביניהם.
לחץ כאן

עיצוב פנים בחיפה והצפון - מתאים לכולם

גם בצפון הארץ יכולים ליהנות מעיצוב אנין. עיצוב פנים בחיפה, שמוצע לכם על ידי המתכננת האדריכלית והמעצבת חן אברהמוף, מבטיח לכם בית שנראה ומרגיש כמו שאתם אוהבים. חשוב לבחור נכון ולכן הציצו בעבודת הקודמות שלה. תיק העבודות שלה מציג לפניכם את כל האפשרויות שמהן תוכלו לבחור ולקבל השראה, ולתכנן בעזרתה את ביתכם.
לחץ כאן

עיצוב פנים בצפון

בבתים רבים אפשר לראות שיש לדיירים טעם מצוין בבחירת הפריטים שהכניסו אליהם, אבל לעיתים חסר בהם הטאץ' והתכנון המדויקים. עיצוב פנים בצפון יכול להיות ההבדל שבין בית מעוצב בצורה אלגנטית לבין בית שיש לו פוטנציאל לא ממומש. חן אברהמוף, ממשרד "אדריכלות החן", מציעה לכם את העיצוב הנבון והקשוב יותר לצרכים שלכם; עיצוב שיעמוד בהעדפותיכם ובטעמכם האישי בהצלחה. תוכלו לקבל השראה ומושג על יכולותיה בתיק העבודות המגוון שלה, על כל שלבי העבודה.
לחץ כאן

מה נותן לכם עיצוב פנים בצפון?

לפעמים אתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים לראות בבית אבל לא ממש מצליחים ליישם זאת. לפעמים רק הזזה אחת של פריט מסוים והנחתו בדרך שונה מהרגיל מצליחה לשנות לגמרי מראה של חדר. זהו בדיוק התפקיד של מעצבת פנים שיכולה להראות לכם תכנון נכון יותר. נוחות אינה באה על חשבון נראות ואת זה יכול כל מעצב פנים להוכיח לכם בכמה טריקים קטנים גם בביתכם המעוצב. אם אתם מרגישים שיש גודש של פריטים ואתם עדיין לא מרוצים מאוסף הרהיטים והאביזרים שרכשתם במשך השנים, מעצבת פנים יכולה לעשות סדר בקומפוזיציה ולארגן מחדש כל בית כדי שמלוא הפוטנציאל יורגש.
לחץ כאן

עיצוב פנים בצפון הארץ - השקעה נכונה בעיצוב

לפעמים אינכם רוצים לקנות פריטים זולים אבל התקציב שלכם מוגבל ולכן מוותרים על עיצוב בכלל. מעצבת הפנים תראה לכם שרכישת פריטים מסוגים שונים יכולה להפוך כל בית למעוצב אם יודעים כיצד לחבר ביניהם נכון. אין זה קשור לכסף בלבד, אלא לסגנון ולניסוח שפה עיצובית ברורה. אם יש לכם תקציב מוגבל ואתם חושבים שאין סיבה להשקיע בעיצוב פנים, תתפלאו לגלות שדווקא השקעה בתכנון כזה יכולה לחסוך לכם כסף רב.
לחץ כאן

מעצבת פנים בחיפה והקריות חן אברהמוף

עיצוב פנים בצפון יכול להתאים לכל תקציב ולכל סגנון, אם בוחרים נכון ופותחים את הראש לאפשרויות. חן אברהמוף, ממשרד "אדריכלות החן", תשמח להוכיח לכם שעיצוב מתאים גם לכם, ואתם יכולים ליהנות מבית יפהפה והרמוני בכל סכום שעומד לרשותכם. אם יש לכם תקציב מוגבל ואתם חושבים שאין סיבה להשקיע בעיצוב פנים, תתפלאו לגלות שדווקא השקעה בתכנון כזה יכולה לחסוך לכם כסף רב.
לחץ כאן

מעצבת פנים בחיפה והקריות חן אברהמוף

במידה והתחלתם לחפש מעצבת פנים בחיפה סימן שעברתם לבית חדש או שאתם עומדים בפני בניית בית. כמו בכל תחום בו יש בעל מקצוע מומחה - כשהדבר נוגע לעיצוב הבית אדריכל ומעצב פנים הוא האורים והתומים אליו יש לפנות. מומלץ למצוא מעצב פנים בהקדם האפשרי על מנת להתחיל את התהליך מוקדם ולמנוע מכם לבזבז כספים דברים שאינם נחוצים לבית או לא יכללו בתכנית העיצובית החדשה. תהליך רענון הבית או הקמת בית חדש הוא תהליך ארוך אך גם מרגש ומעניין, תהליך בסופו ביתכם יקבל מראה יוקרתי ומרשים אשר יבטיח כי תקבלו אינספור שעות של הנאה מעצם הנוכחות בבית.
לחץ כאן

מעצבת פנים בחיפה – מה היא עושה?

תפקידה של מעצבת הפנים הוא בראש ובראשונה לדאוג לספק את הלקוח. הדבר נכון לכל בעל מקצוע אך כאשר הדבר נוגע למרחב הפרטי שלנו – הדבר נכון שבעתיים. החלטותיה ועצותיה של המעצבת יהיו בעלי השפעה מכרעת לשנים ארוכות קדימה על בני הבית ועל ערך הנכס, לכן יש חשיבות עליונה לרמת הביצוע.
לחץ כאן

הדבר בא לידי ביטוי ב:

חלוקה נכונה ואופטימלית של שטח הבית תוך ניצול מקסימלי של השטח הקיים. התאמה נכונה של פונקציונליות החדרים. איחוד חללים או חלוקתם בהתאם לצורכי הבית. יצירת נישות מעוצבות המספקות אווירה ייחודית. התאמת הצבעים, הריהוט והתאורה בהתאם לאווירה ולקונספט שנקבע עם הלקוח. ביצוע התאמות אישיות של אזורים בבית בהתאם למנהגים וצורת החיים של בני הבית.
לחץ כאן

מעצבת פנים בצפון לשינוי אווירה בבית

כל מעצבת פנים בצפון תדע לספר כי השינוי שניתן להכניס לכל חלל הוא עצום. עיצוב פנים בצפון זהו שינוי שאפשרי על ידי עזרתה המקצועית של מעצבת המתמחה בעיצוב חללים מסוג זה. ישנן אדריכלים המתמחים בעיצוב חללים קטנים, חללים גדולים, בתי קרקע, בתי קומות וכו'. ברגע המפגש עם המעצבת וודאו כי הוא מתמחה בבתים מהסוג שלכם. הבאת המעצבת הנכונה לבית הנכון יכולה לחולל בו פלאים, לשנות לחלוטין את האווירה בבית, את הפונקציונליות של החדרים השונים וכמובן להעלות את ערך הנכס. בית המעוצב כהלכה הופך לפתוח יותר, מזמין יותר ומשפיע חיובית על כל הנוכחים בבית.
לחץ כאן

אדריכלות החן - מעצבת פנים בצפון

יש לזכור כי אנו מבלים חלק משמעותי מחיינו בבית, לכן חשוב כי הבית ייתן לנו את האנרגיות הנכונות להתפתחות אישית בכל מישורי החיים. מבנה מסוים של הבית, צבעים מסוימים ואווירה כללית הם בעלי השפעה משמעותית על היומיום שלנו, על הבריאות שלנו ועל התפקוד הכללי. תפקידה של המעצבת הוא להוציא את המקסימום מהבית ולייצר תחושה טובה שתשרה חיוביות על כל בני הבית. זוהי בדיוק ההתמחות של משרד אדריכלות החן אשר מתמחה בשירותי אדריכלות ועיצוב פנים עבור מרחבי מגורים מרחבים משרדיים. המשרד נותן ללקוח ליווי מתחילת הדרך ועד סופה, כלומר החל משלב תכנון השטח, קבלת אישור ממנהל המקרקעין, בחירת מהנדס בניין, תהליך קבלת משכנתא, בחירת הקבלנים ועד להתקנת גוף התאורה האחרון.
לחץ כאן

חן אברהמוף - מעצבת פנים מומלצת בצפון

משרד אדריכלות החן יהיה שם איתכם מרגע הנחת אבן הפינה ועד גמר השיפוץ והעיצוב. כל השירותים האדריכליים ניתנים תחת קורת גג אחת לצד ליווי וייעוץ מקצועי ביותר. תהליך בניית דירה הוא תהליך ארוך ומורכב שיש ללוות כראוי, זכרו כי עבור אדם מן המניין מדובר בדבר שיוצר לא מעט כאבי ראש ועשוי להסתיים בהוצאה כספית גדולה ומיותרת במידה ויחליט לעשות זאת לבד. משרדנו מבטיח כי התהליך יתבצע תוך שימוש אופטימלי בתקציב הקיים ומתחייב כי לא תוכלו להוריד את העיניים מביתכם המעוצב.
לחץ כאן

אדריכלות החן - מעצבת פנים בצפוןן

אם בחרתם ללמוד אדריכלות ועיצוב פנים בצפון סימן שאתם רוצים ללמוד כיצד לשנות את חייהם של אנשים. חלק מהציבור אולי חושב שמדובר רק בבחירת רהיטים וצביעת קירות אך יש כאן פן הרבה יותר עמוק: עיצוב הבית משפיע משמעותית על כל הפעילות היומיומית של בני הבית. הוא עשוי להשפיע על הבריאות שלהם, על ההצלחה בעבודה ובזוגיות, על מצב הרוח הכללי ועוד. מכיוון שאת רוב זמננו הפנוי אנו מבלים בבית, חשוב שנעשה זאת בתנאים הטובים ביותר. אם תנאי הבית אינם מספקים אותנו הרי שהגיע הזמן לשינוי, הגיע הזמן לשכור את שירותיה של אדריכלית ומעצבת מובילה.
לחץ כאן

משרד אדריכלות ועיצוב פנים בצפון

הרגע בו בחרתם את המעצבת הוא הרגע בו חרצתם את גורל ביתכם, לפחות לתקופה הקרובה. חשוב לבחור נכונה את המעצבת על מנת להימנע מעוגמת נפש שתיגרם מהתוצאה הסופית ומההוצאה הכספית הגבוהה שתהיה כרוכה בשינויים. ביחנו את תיק העבודות, וודאו כי אתם מתחרים ברמה האישית, בידקו עד כמה המעצבת גמישה ונוחה בגישתה אליכם והגדירו במדויק את התקציב העומד לרשותכם. אם הנכם מחפשים משרד אדריכלים מוביל ובעל ניסיון תוכלו לפנות למשרד אדריכלות החן אשר מתמחה בביצוע פרויקטים עבור המגזר הפרטי והעסקי כאחד. טרם תחילת התהליך נבצע הדמיה תלת ממדית בה תוכלו לראות כיצד יראה ביתכם, ברגע שנקבל את האישור נתחיל בתהליך המרגש של עיצוב בית החלומות שלכם
לחץ כאן

מעצבת פנים בחיפה יתרונות

מעצבת פנים בחיפה יודעת לנצל את מראה העיר והנופים שלה לטובת עיצוב בתים צמודי קרקע ואחרים. בעלי בית רוצים לעצב את ביתם בהתאמה לנוף הים או היער הנשקף ממול, לאלמנטים אחרים ובהתאם לצרכיהם ולטעמם האישי. ניתן למצוא סגנונות עיצוב שונים, ההשקעה בעיצוב פנים וחוץ חשובה מאוד מאחר והיא משדרגת רבות את איכות החיים. סטודיו "אדריכלות החן" בניהולה של המעצבת המוכשרת חני אברהמוף יגשים חלומו של כל אחד.
לחץ כאן

מעצבת פנים בחיפה – תוצאות פרקטיות ויצירתיות

מעצבת פנים בחיפה מודעת לשילוב הנדרש של פרקטיות ויופי. הדבר מתבקש אבל אינו פשוט ליישום. הסיבות לכך מגוונות אבל, בעיקר, כי יש תנאים בסיסיים נתונים וגם בגלל שהרצון לבית נוח לשהייה ולתפעול הינו בסיסי. יחד עם זאת, ידע, ניסיון וחשיבה יצירתית מצליחים להשיג תוצאות עיצוב נאות ביותר שישביעו רצון הלקוחות. המעצבת מתחשבת בצרכים ובקשות של הלקוח, בגודל וצורתו הפנימית הבית, במערכות הקיימות, בכיווני הרוח, בנוף הנפרש מפינות שונות בו ובאלמנטים נוספים מורכבים. התוכנית שהיא תעמיד תיקח את כל אלו בחשבון, או לפחות את מרביתם. היא תעמיד תכנית מקיפה כולל תוכניות משנה למערכות השונות. ההקפדה תהיה על כל הפרטים כולל הקטנים ביותר.
לחץ כאן

עיצוב פנים בחיפה - ייצור לכם מרחב מגורים נעים ונוח

עיצוב פנים בחיפה נועד לייצור מרחב מגורים פנימי נעים, נוח, בטוח ונאה למראה. העיר חיפה משופעת בנופי ים ויער וכל תכנית תתחשב בהם. המעצבת תלמד על צרכי הבעלים, תגיע לשטח ותתרשם ממנו, ולאחר מכן, תכין תכנית הלוקחת בחשבון את כל האלמנטים הללו, ואחרים נוספים. מדובר על תהליך מורכב הכולל גם הגשת תכניות לרשויות וקבלת היתרי בנייה. סטודיו "אדריכלות החן" בניהולה של המעצבת היצירתית חני אברהמוף ישמח להגשים חלום של כל לקוח.
לחץ כאן

עיצוב פנים בחיפה – עבור בתים פרטיים ועוד

עיצוב פנים בחיפה מתחשב בשורה של אלמנטים. כך, בנתונים הפיזיים בשטח כמו גודל המגרש, השיפועים בו, הנוף הנשקף ממנו, כיווני השמש ועוד. בנוסף, נלקחים בחשבון צרכי הבעלים, רצונותיהם ובין היתר: גודל הבית המבוקש, צורתו, סגנון העיצוב המועדף, המערכות יש להתקין בו ועוד. כל אלו יוצרים אתגר לא פשוט שניתן להתגבר עליו באמצעות ידע, ניסיון, יצירתיות, יכולת לפתור בעיות ועוד. המעצבת תשתמש בחומרים הלקוחים בטבע או מעובדים כגון: עץ, אבן, מתכת, טקסטיל, זכוכית ואחרים. היא תמצא את המרקמים, הצבעים ויתר האלמנטים בכל אחד על מנת שכולם ישתלבו אלו באלו בצורה מושלמת וייצרו את ההרמוניה הטובה.
לחץ כאן

עיצוב פנים בחיפה - אלמנטים נוספים

ניתן למצוא סגנונות שונים ובהם: כפרי, כפרי מודרני, מודרני, קלאסי, רטרו/וינטאג' ועוד. קו העיצוב הנבחר יוביל לאורך כל חלקי הבית עם התאמות מתבקשות לכל חלל וחדר. כך לסלון, למטבח, לחדרי המגורים וכיוצא בזה. ניתן להוסיף, נישות או פינות חמד אחרות, מחיצות, הנמכות תקרה, חיפויי בריקים על אחד הקירות ועוד. כמובן, שתוקדש גם תשומת לב מרבית לחצרות והגינות המהוות חלק בלתי נפרד מכל בית צמוד קרקע. בבית כזה ישמחו הבעלים לשהות ארוכות, לבלות, לארח וכדומה.
לחץ כאן

עיצוב פנים בחיפה - שירות מקצועי

מומלץ לקבל שירות מסטודיו "אדריכלות החן" בניהולה של המעצבת המוכשרת חני אברהמוף. היא בעלת ידע ניכר וניסיון רב. הם מגיעים מלימודים, השתלמויות והתמחויות במוסדות לימוד מובילים, מתכנון בתים מגוונים ללקוחות רבים ועוד. היא תשמח להעמיד את כל אלו ואת כישוריה לטובת כל לקוח. בניית בית מוצלח ונאה משדרגת רבות את איכות החיים.
לחץ כאן

עיצוב פנים בצפון - לבתים פרטיים

עיצוב פנים בצפון נועד לפרטיים אשר רוצים לבנות ביתם או לשפצו כליל. מדובר לרוב, על בתים צמודי קרקע, אם כי, גם מבנים עסקיים זקוקים לעיצוב. כל תכנית נועדה לייצור מרחב פנימי פרקטי ונאה המשתלב בחצר הפרטית ובסביבה  החיצונית. ניתן לבחור בסגנון עיצוב אחד מתוך מספר שולטים קיימים. סטודיו "אדריכלות החן" בניהולה של המעצבת היצירתית חני אברהמוף מתמחה בעיצובים כפריים, מודרניים, קלאסיים, רטרו/וינטאג' ואחרים וכדאי ליצור עימו קשר.
לחץ כאן

עיצוב פנים בצפון - תוכנית מסודרת

התכנית תידון מספר פעמים מול הלקוחות ותעבור שינויים עד להצגתה הסופית בתלת ממד. מכאן תעבור לביצוע עם ליווי צמוד של המעצבת. קו העיצוב המוביל יוצג לאורך כל הבית עם שינויים מתבקשים לסלון, למטבח, ולחללים וחדרים אחרים. ייעשה שימוש בחומרים דוגמת: אבן, עץ, מתכת, זכוכית, טקסטיל ואחרים מקובלים והם ישתלבו ביניהם היטב ועל פי סגנון העיצוב הנבחר. המעצבת תוסיף נישות, הנמכות תקרה, מחיצות, חיפויי קיר ואלמנטים ייחודיים נוספים לפי הצורך.
לחץ כאן

שירות מקצועי של מעצבת פנים בחיפה

תהליך העיצוב ממושך וכולל פגישות, העברת סקיצות ראשונות, בקשות לשינויים ועוד. לאחר האישור תלווה המעצבת את הלקוחות עד לסיום בניית הבית. היא אף יכולה לסייע בבחירת ספקים, אביזרים ועוד. מומלץ להזמין שירות מסטודיו "אדריכלות החן" בניהולה של המעצבת חני אברהמוף היצירתית.
לחץ כאן

שירות מקצועי של עיצוב פנים בצפון

מומלץ לפנות לסטודיו "אדריכלות החן" בניהולה של המעצבת היצירתית חני אברהמוף. היא בעלת ידע רב המגיע מלימודים במוסדות מובילים, מקריאת מאמרים ומידע חדשים בתחום ועוד, בקיאה בכל החידושים ובעלת ניסיון עשיר. היא קשובה ללקוחות ויודעת להפנים בקשותיהם ולהוציאם לפועל. השירות ניתן עם יחס אישי וחם.
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה

להשארת פרטים לתוכנית ליווי מקצועי

מעצבת פנים בצפון
  • עינב ושרון דידי פקיעין החדשה

    וזה המטבח שלייי, תודה על הליווי והתכנון המושלם עד הפרט האחרון, וכמובן על תכנון כל הבית.

  • עטרה וערן סבן קיבוץ גשר הזיו

    במשך שנתיים רק תכננו שהכל ייצא מושלם ולפי מה שרצינו, היום עוד שנייה לפני הכניסה לבית אני שמחה שהבית שלי יצא כמו שרציתי ללא פשרות, חן, אדריכלית ומעצבת מקסימה ונעימה מקשיבה ותורמת את הידע שלה למבנה.

  • הדר ונועם סוחריאנו כפר הורדים

    ברצוני להוקיר תודה לחן האדריכלית המקסימה אשר ליוותה אותנו כשנה וחצי בכל תהליך הבנייה. חן מלאת מוטיבציה, אנרגטית, אדיבה ומקצועית ביותר. בעלת ידע נרחב בתחום ורצון תמידי לרכוש ידע נוסף. הפכה את התהליך המייגע לחוויה נהדרת והתוצאה הסופית היא הכי טובה שיכולנו לבקש, בית חלומותינו.

  • מיה בן שושן קלינקה בנהריה

    נהנית ונהנים מאוד מהעיצוב הרגוע, הנעים והמותאם כל כך לצרכים... כיף להיזכר בדרך שנעשתה!

  • שילון ולירון רחום מושב עמקה

    היי חן, ברצוני לומר לך המון המון תודה על כל התהליך בניית הבית שלנו! על זה שתמכת בנו לאורך כל הדרך, על עמידות בזמנים, הסובלנות והיחס האישי והמקצועי וזה לא מובן מאליו!

  • קרן ושי לוי נהריה

    חן איזה מרגש כאילו רק אתמול התחלנו את השיפוץ! תודה על חוויה שלא נגמרת. לימדת אותי המון על חללים ועיצוב היה תענוג לעבוד איתך ועדיין לא סיימנו כי אין סוף לבית!!!! את מעצבת מעולה ואמליץ בחום עליך תמיד!!! תודה רבה על דרך שהתחילה לפני שנה וכנראה שלא תסתיים בקרוב…. אוהבת אותך!

דילוג לתוכן