עיצוב פנים מטבחים

עיצוב פנים מטבחים – זה מה שיעשה את ההבדל

“אדריכלות החן” הוקמה בשביל להפוך את החלום למציאות ולתת לאנשים את השירות הטוב ביותר עבור עיצוב ביתם.

החברה מתמחה גם בתחום של עיצוב פנים בתים פרטיים בסגנון מודרני ויודעת לתת מענה לכל סטייל ולכל בקשה של לקוח.

עיצוב פנים מטבחים

אילו סגנונות מטבחים אנו מעצבים?

  • מטבחים כפריים.
  • מטבחים בסטייל מודרני.
  • מטבחים בסטייל פרובנס.
  • מטבחים בסטייל איטלקי וכו’..

הדבר החשוב ביותר בעיצוב ואדריכלות פנים הוא ההתאמה המושלמת בין מה שהלקוח מבקש לבין היכולות והביצועים שמשקיע המעצב עצמו.

המשרד שלנו הוקם על מנת להגשים את החלום שלכם, אנו נלווה אתכם משלב התכנון ועד לשלב הגימור הסופי וביחד נגשים את החלום ונקים לכם את המטבח שאותו תמיד רציתם לראות.

לעוד מידע על עיצוב פנים מטבחים השאירו את הפרטים שלכם או התקשרו אלינו כבר עכשיו ונענה בהקדם.

לבשל בכיף שלכם – עיצוב פנים מטבחים

8 טיפים לתכנון ועיצוב המטבח

מתכננים מטבח ורוצים לעשות כמה שפחות טעיות?

איך לנצל מטבח קטן לסופר פונקציונלי ומלא אחסון?

  1. במטבח ישנו את חוק המשולש, שאומר שהכיריים כיור ומקרר חייבים להיות בזווית כך שייווצר משולש.
  2. משטח העבודה בו עובדים הכי הרבה הוא בין הכיור לכיריים לכן חשוב שיהיה משטח עבודה גדול ונוח.
  3. מיקום המדיח יכול להיות מימין לכיור או משמאל, אם אתם ימניים רצוי שהמדיח יהיה בצד שמאל, ולהפך.
  4. יש למקם את התנור מיקרו ומקרר בקו אחד בארונות הגבוהים ולא לייצר 2 מקומות גבוהים פחות אסטטי.
  5. רכישת מקרר כדאי לרכוש מקרר בין 4 דלתות חצאי הדלתות מקצרת לנו את הפתיחה ומאפשרות לנו לראות את כל תכולת המקרר. ממליצה מאוד!
  6. מזווה – רצוי וכדאי היום בכל מטבח, לייצר מקום אחסון גדול ומרווח. מזווה, ארון, אחסון לכל קופסאות השימורים, מזון יבש, בקבוקים שתיה, מכשירי חשמל, צנצנות וכדומה.
  7. תמי 4- לקחת בחשבון כשמתכננים מטבח אם יש והיכן למקם אותו, נוטים לשכוח ואז מנסים למצוא מקום.
  8. תמיד שוכחים ולא חושבים על זה מקום לתפוחי אדמה ובצל. אם רוצים להכין להם מקום מראש בתכנון המטבח.

עיצוב פנים של מטבח

החלק הכי כיפי בכל בית הוא המטבח. וכשיודעים בדיוק כיצד רצוי שהוא יראה, התוצאה תהיה מרשימה ומרעננת. עיצוב פנים כפרי או עיצוב מטבחים הוא ענף מיוחד של תחום העיצוב ומי שעוסק בו יודע להפוך כל מטבח ללב הבית – בכל תקציב וסגנון. חן אברהמוף, ממשרד "אדריכלות החן", מציעה שנים רבות של ניסיון בעיצוב, וביכולתה לקבל השראה מהרעיונות שלכם בדיוק כמו מהיצירתיות והחשיבה המקורית שלה. תיק העבודות שלה עשיר ומגוון והיא יכולה לעבוד בכל סביבה ובכל בית או דירה, לשביעות רצון הדיירים.

מה צריך לדעת על עיצוב פנים מטבחים?

  • כשמתכננים מטבח מתייחסים לא רק לפונקציות הבסיסיות שמאפיינות אותו אלא גם לאורח החיים של מי שגר שם. בודקים היטב מהי חלוקת העבודה והדגש בין הפונקציות השונות ולפי זה מתכננים את המשטחים ואת האזורים. אם מבשלים יותר ואוכלים פחות זה בא לידי ביטוי בתכנון החלוקה, למשל.
  • לכל דבר אפשר למצוא פתרון, גם בעיצוב מטבח שיש לו מגבלות. זה נכון במיוחד לגבי מטבחים בדירות ישנות בהן אי אפשר להרחיב לפי השינויים באורח חייה של המשפחה. לא נותר אלא למצוא פתרונות יצירתיים – ולפעמים אף להוציא אל מחוץ למטבח שטחי אחסון או ישיבה לצורך אכילה, אם אין ברירה.
  • מגוון החומרים העצום שמשמש היום לשיפוצי מטבח ועיצובו נע בין שלל המחירים והעלויות. גם בעלי תקציב נמוך יכולים לעצב מטבח מרהיב בתקציב נמוך וזוהי עובדה טכנולוגית. היום ישנם חומרים מתקדמים שעולים פחות ועושים עבודה מדהימה, כמו למשל עץ ושיש – וזאת מבלי לשלם מחיר גבוה.
  • רצוי מאוד לא לשפץ מטבח בהמשכים אלא מהיסוד, כדי לתקן ולבנות מההתחלה כל מה שצריך. זה כולל תשתית יבשה לגמרי של צנרת שעובדת, לצד ייבוש לחות בקיר וברצפה. הכול, כדי שלא יהיו כתמי עובש שיתפתחו על כל חיפוי חדש שתשימו.

עיצוב פנים מטבח – לעצב את לב הבית 

עיצוב פנים מטבחים מתייחס לרצונות ולשאיפות של כל בני הבית משום שכולם עוברים במטבח ואוכלים או עובדים שם. זהו המקום החמים ביותר תרתי משמע, ולכן הסגנון שלכם הוא המשפיע ביותר על כל עיצוב פנים קלאסי שלו. חן אברהמוף, ממשרד "אדריכלות החן", תשמח להתאים את המטבח שלכם לטעם ולסגנון שלכם בכל עלות בהצלחה.

עיצוב פנים מטבח קטן

אם אתם משקיעים בעצמכם בהעשרה ובטיפוח עצמי, אין סיבה לוותר על עיצוב הבית – בייחוד כאשר מדובר על עיצוב פנים מטבח קטן ככל שיהיה. מטבח הוא לב הבית והוא צריך להתאים לשלל השימושים השונים, גם ללא בישול ואכילה בו. אפילו ישיבה ושיחה נעימה על כוס קפה במטבח נראית אחרת כשהוא מאורגן ומעוצב נכון. חן אברהמוף, ממשרד "אדריכלות החן", תשמח להראות לכם כיצד המטבח הקטן שלכם ייראה הרבה יותר נוח וגדול – גם כאשר התקציב מוגבל. זאת ועוד, רק משום שהכנסתם רק מה שצריך בסדר הנכון.

מה חשוב לדעת על עיצוב פנים מטבח קטן?

  • מטבח קטן לא חייב להיות זול. ישנם מטבחים יוקרתיים מאוד שנמצאים בבתים ובדירות בגדלים קטנים יותר. למעשה, ככל שהמטבח קטן יותר משקיעים בפחות פריטים אבל הם יכולים להיות יוקרתיים ויקרים ולכן גם איכותיים יותר.
  • יש מספר מסוים של פריטים שחייבים להיות במטבח. בהתאם, אין צורך להעמיס עליו בכדי שיהיה שימושי. מטבח קטן יכול להיות יעיל גם כאשר הפריטים שבו מעוצבים בצורה חסכונית, ולא מונחים על השיש או על משטח העבודה – אלא מאוחסנים בארון.
  • פתרונות אחסון יכולים להיות יצירתיים ולעשות שימוש בכל סנטימטר פנוי, באופן שיתאים לסגנון החיים שלכם ולאורח חייכם. אם אתם מבשלים הרבה בוודאי תרצו למצוא פתרון לכל מה שאתם צריכים, אבל אם אתם בקושי במטבח זה יועיל אם לא תוסיפו מה שלא צריך.
  • בית קטן הוא לא תמיד אילוץ תקציבי אלא גם הצהרה על חיים אחרים. מומלץ לחשוב גם על מינימליזם כסגנון חיים שאינו מכריח אתכם להעמיס על המטבח מה שלא צריך. תשמחו לדעת שהבית נשאר חמים ומזמין גם כאשר הוא קטן ולא גדוש.

עיצוב מטבח פינתי קטן

מעצבת פנים במרכז טובה באמת יכולה לעבוד עם כל תנאי השטח שהיא נדרשת אליהם. חן אברהמוף, ממשרד "אדריכלות החן", עובדת עם כל בית בכל גודל ובכל תקציב ולכן תוכל להציע לכם פתרונות עיצוב מעולים גם לבית קטן. עיצוב פנים מטבח קטן מתאים לכל אילוץ שאתם מעמידים בפני חן אברהמוף, והיא תשמח לעמוד באתגר. תקבלו הוכחה שגם מקום קטן יכול להיראות מוקפד ואסתטי בעיצוב נכון. למידע נוסף בנושא בקשה להיתר בניה או קורס רישוי זמין צרו איתו קשר בהקדם.

להשארת פרטים לתוכנית ליווי מקצועי

עיצוב פנים מטבחים
  • עינב ושרון דידי פקיעין החדשה

    וזה המטבח שלייי, תודה על הליווי והתכנון המושלם עד הפרט האחרון, וכמובן על תכנון כל הבית.

  • עטרה וערן סבן קיבוץ גשר הזיו

    במשך שנתיים רק תכננו שהכל ייצא מושלם ולפי מה שרצינו, היום עוד שנייה לפני הכניסה לבית אני שמחה שהבית שלי יצא כמו שרציתי ללא פשרות, חן, אדריכלית ומעצבת מקסימה ונעימה מקשיבה ותורמת את הידע שלה למבנה.

  • הדר ונועם סוחריאנו כפר הורדים

    ברצוני להוקיר תודה לחן האדריכלית המקסימה אשר ליוותה אותנו כשנה וחצי בכל תהליך הבנייה. חן מלאת מוטיבציה, אנרגטית, אדיבה ומקצועית ביותר. בעלת ידע נרחב בתחום ורצון תמידי לרכוש ידע נוסף. הפכה את התהליך המייגע לחוויה נהדרת והתוצאה הסופית היא הכי טובה שיכולנו לבקש, בית חלומותינו.

  • מיה בן שושן קלינקה בנהריה

    נהנית ונהנים מאוד מהעיצוב הרגוע, הנעים והמותאם כל כך לצרכים... כיף להיזכר בדרך שנעשתה!

  • שילון ולירון רחום מושב עמקה

    היי חן, ברצוני לומר לך המון המון תודה על כל התהליך בניית הבית שלנו! על זה שתמכת בנו לאורך כל הדרך, על עמידות בזמנים, הסובלנות והיחס האישי והמקצועי וזה לא מובן מאליו!

  • קרן ושי לוי נהריה

    חן איזה מרגש כאילו רק אתמול התחלנו את השיפוץ! תודה על חוויה שלא נגמרת. לימדת אותי המון על חללים ועיצוב היה תענוג לעבוד איתך ועדיין לא סיימנו כי אין סוף לבית!!!! את מעצבת מעולה ואמליץ בחום עליך תמיד!!! תודה רבה על דרך שהתחילה לפני שנה וכנראה שלא תסתיים בקרוב…. אוהבת אותך!

דילוג לתוכן